2009. augusztus 31., hétfő

találtam

egy számomra teljesen újfajta technikát: a zsugorkát. Ez bolti állapotában egy vékony műanyag fólia, amire színes ceruzával, alkoholos filccel vagy speciális zsugorka festékkel lehet rajzolni, miután az egyik oldalát lecsiszoltuk. Az egri hobbibolt a csiszolás folyamatát megoldotta helyettem, ugyanis előre voltak csiszolva az ott kapható zsugorfóliák (amit nem bánok :) ). Tehát nekem már csak ki kellett vágnom és rárajzolni a mintát. Egyenlőre nagyon egyszerűeket rajzoltam, a biztonság kedvéért, na, meg hogy kitapasztaljam, hogyan is működik ez az egész.










Egy A/4-es ívnyi zsugorka tehát már meg van rajzolva, és itt vár a szobámban a kisütésre. Amitől őszintén szólva félek, bár - ahogy utánaolvastam, mindenhol azt írják, hogy - ha betartom a használati útmutatón lévő utasításokat (150°C , 10-15 perc, sütőpapír), nem lesz baj. Hát, kíváncsi leszek. Ebéd után veszek sütőpapírt, aztán uccu, neki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése