2010. január 7., csütörtök

emma, az óriás

Időközben elkészült Emma, az óriás is. (Még egy ilyen hatalmas baba varrására nem vállalkozok egy ideig.) Az Ő kérdésére válaszolva mutatom be ezt a hatvanöt centiméteres tilda babát: igen, egy királylány. És az ágyamtrónomon lesz a helye, amíg én Debrecenben (vagy bárhol máshol) leszek, és vigyázni fog rá, meg uralkodik a Szobámországomban. Szerintem szép lett, eddig rá vagyok a legbüszkébb. Nem véletlenül, hiszen majdnem egy hétig készült. Minden babám minden porcikáját kézzel varrom, ezért tart ilyen sokáig, mire elkészülnek, de szerintem megéri. A ruhája egy régi, kinőtt (meg különben is rózsaszín...) felsőmből készült, amit a már múltkor is említett könyv (Tone Finnanger: Napsugaras otthon) egyik szabásmintája alapján készítettem. A ruha tetejét egy általam készített barna rózsa és szalag díszíti, az aljára fodor és csipke került. És hogy tökéletes legyen az összhang, Emma kapott még egy-egy gyöngysort a nyakába és a csuklójára is. Szeme, szája alkoholos filccel van rajzolva, orcáit pirosítóval festettem. A haja fonalból készült: először méretre vágtam a fonalat, majd szálaira szedtem, és 3 szálanként a fejéhez varrtam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése