2010. január 2., szombat

karácsonyra

szerencsére nagyon sok KÖNYVET kaptam, terézanyusat, muffinosat, kreatívosat - kettőt is. :) Ezek közül az egyik egy tildás könyv, méghozzá ez:



(kép forrása: http://static.book.hu/product_images/01/08/35/10721.jpg)

25-én egész este ezt nézegettem, eztán egyszer csak azon kaptam magam, hogy már a szabásmintát másolom ki papírra. Gondoltam jól van, gyorsan kimásolom és aztán alszok, de nem tudtam leállni, kiszabtam mindent - ekkor már majdnem leragadt a szemem. Aztán egy kb. 4 órás kitérő után, mikor már a ruhák is készem voltak, sikerült lefeküdnöm aludni. Ennél nyugtalanabbul szerintem még nem aludtam, egész éjjel azt vártam, hogy reggel legyen és varrhassak... Aztán délutánra sikerült befejeznem az alkotást. A gallérja egy kicsit elcsúszott, úgyhogy mondjuk inkább, hogy egy izé van a hátára terítve. :)

Na, nem húzom tovább az időt, megmutatom bejegyzésem tárgyát. Vele kívánok mindenkinek boldog új évet:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése