2010. január 22., péntek

kilóg a lóláb

Egy kedves kicsi lómániás lánykának varrtam ezt a lovacskát a februári születésnapjára. 100%-ban saját ötlet és tervezés, de azért még van mit fejleszteni rajta. Meg kellene valami praktikát kifejleszteni, hogy mitől nem lesz sánta. Meg csámpás... :) Pedig ez már a második verzió, először levágtam két lábát, mert mindig elesett, nem tudott megállni. Ekkor profilból már jól nézett ki, de szemből még látszottak a kajla lábacskák (szám szerint kettő, egyenlőre). És ilyenkor szokott elmenni a kedvem az egésztől, ilyenkor szoktam félbehagyni. Most nem ez történt. Hosszas bíbelődés után a helyére kerültek a lábak, és habár még fejlesztésre van szükség paci-varrás terén, azért ő, első pacimként sem lett csúnya:





A farka és a sörénye 6 milliméter széles, rózsaszín és fehér selyemszalagból készült, lábait egy-egy gomb díszíti. Orrát és szemét alkoholos filccel rajzoltam. A ló magassága kb. 28 cm, a fejétől a farkáig hossza kb. 24 cm. Kérésre elküldöm a ló szabásmintáját.

Úgy érzem, lesz még ennek pacinak testvérkéje, mert kapásból tudok még 4 embert, akik paci-rajongók... :) És még egy ok: nagyon megszerettem. Szerencsére belehímeztem a kishölgy nevét, aki kapni fogja, másképp lehet, megtartanám, és neki csinálnék egy újat... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése