2010. június 6., vasárnap

a szoknya

két nap alatt elkészült. :)




(A derekába való gumit elfelejtettem megvenni szombaton, mikor az anyagot és a többi hozzávalót vásároltam, ezért csak ma tudtam teljesen befejezni a varrást.) Kézzel varrtam, ezért tartott ilyen sokáig, de Vaterán már erősen nézegetem a varrógépeket, hátha rábukkanok valami számomra megfelelőre. (Bár nem nagyon értek hozzá, hogy milyet érdemes venni.)

Tegnap, mikor már majdnem készen volt, rádöbbentem, hogy úgy varrnék még egyet... :) Így hát fogtam magam, a nyakamba vettem a várost (most Budapesten vagyok). Már nem is tudom hol, de valahol olvastam egy boltról, amit az agyam elraktározott; az Allee-ban a második emeleten található (Mesebolt?). Annyira gyönyörű anyagok vannak... Nem a tipikus minden méteráru boltban kaphatóak, hanem különlegesek - legalábbis számomra. És most a készlet kb. fele féláron kapható! (Meg is bántam, hogy nem egyből ebben a boltban kezdtem nézelődni...) Beavatom, reggelre megszárad, és már varrhatom is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése