2010. július 7., szerda

hemzsegnek az

ötletek a fejemben mostanában. Elkezdtem már listát is írni, nehogy valamelyiket elfelejtsem megvalósítani.
Elsőként a hosszúszoknyás kislány készült el.
Először csupa szerelőpálca és gyöngy ruhája lett, de szerintem ez így nem volt az igazi,

ezért barkácsfilcből vágtam ki a szoknyát, és gyöngyöket hímeztem rá.
Feje saját festésű gyapjúból készült nemezgolyó, arcát én hímeztem, a hajat szálanként varrtam a fejhez.

Fekete viaszos zsinegre fűztem, de a zsineg végét egyelőre nem dolgoztam el, mert nem tudom, maradjon-e nyaklánc, vagy mi legyen vele. (Én (szekrény)kilincs- vagy karácsonyfadíszre gondoltam, nyakláncnak lehet, nem az igazi... Talán látszik is a képeken, hogy a nyak-szerelőpálcát még nem hajlítottam a helyére.)
Szerintetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése