2011. június 18., szombat

utazótáskám van

az utazáshoz, már csak úticélt kell keresni.
Táskavászonból varrtam ezt a strand és/vagy utazótáskát, és azzal az anyaggal béleltem, amivel eddig mindig csak szemeztem a boltban. Meg az oldalzsebeket ezzel díszítettem és a pánton a "párna" - vajon igaziból mi ennek a résznek a neve? - is ebből készült. Méretei kb. 50*30*25 cm, de hogy mennyi minden fér bele, az majd csak a használat során fog kiderülni. Egy biztos: 2 fő kényelmesen tudja használni strandoláshoz. Egyelőre tesztelem a teherbírását, ha bírja a strapát, - és most nem az anyagra gondolok, hanem a varrásra :-) - akkor jön a folytatás. (Addig még kitalálom, mivel lehetne az alját merevíteni, hogy ne veszítse el a formáját, ha nincsen telepakolva.

Az a baj, hogy amikor táskát varrok, - ez most úgy mondom, mintha olyan sok táskát varrtam volna eddig :-) - akkor mindig megfogadom, hogy a következőt hogyan készítem el, mit milyen sorrendben csinálok. Aztán mikor ténylegesen ott tartok, hogy szabok és varrok, akkor az izgalomtól semmi sem a terv szerint halad. Talán azért, mert így hamarabb látom, hogyan fog kinézni, ha elkészül. Hosszabb idő és nehezebb munka így varrni, de mindig ez van. Azt hiszem, hamar megöregszem...


2 megjegyzés: