2010. február 15., hétfő

Díjat kaptam Noykától!

:) Annyira örülök neki... :)



(Bár Noykánál nem így találtam, de szerintem ez is így indult:)

A szabályok:

* kiteszem a logót a blogomba
* belinkelem azt a személyt, akitől kaptam
* írok magamról 7 dolgot
* megnevezek 5 blogot
* belinkelem a blogokat
* üzenetet hagyok a kiválasztott személyeknek


1. Rosszul vagyok a buszon, és háttal utazva a vonaton.

2. Szeretem a szivárványt.

3. Szeretek nyáron, zuhogó esőben esernyő és esőkabát nélkül sétálni. Meg autóval utazni is.

4. Régebben nagyon sokat olvastam magamtól, de mióta egyetemista vagyok, azóta szinte "csak" azt olvasom, amit muszáj.

5. Gyűjtöm a virágcsokrokról a masnikat.

6. Hisztis vagyok.

7. Nem gondoltam, hogy ilyen nehéz hét dolgot írni magamról. Vagy ez csak azért van, mert este táncházba megyek Pankával, és már be vagyok sózva?! :)

Köszönöm! :)


Akiknek továbbadom: Noriko, dudit, Melanie, colette és Dóri.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése