2010. február 27., szombat

Keddre ledöntött

a lábamról valami vírus, ezért szerdán hazajöttem, és jóformán csütörtökig csak aludtam. Tegnap pedig elkezdtem rendbe tenni a szobámat. Megtaláltam a gyöngyeimet, és mivel Timinek hamarosan születésnapja lesz, gyöngyszövéssel készítettem neki egy kulcstartót. (Ezt sajnos elfelejtettem lefotózni.) És ha már kéznél voltak a gyöngyök, hát fűztem még egy nyakláncot is. A képen (többé-kevésbé) ez látható. Semmi extra, kezdetben 2 szálra fűztem a gyöngyöket, majd az összes szál végét egybe fogtam, így 4 szálra jöttek a gyöngyök, végül különszedtem az összes szálat, és mindegyikre külön-külön fűztem, a végükre pedig hurkocska került. Amolyan egyszerű, de nagyszerű lett a végeredmény. Szeretem. :)



PS.: Belinda, köszönöm a meglepiket, gyönyörűek, nagyon tetszik minden! :)

PPS.: Dudit, jövő héten küldöm az ajándékodat! Bocsánat a késésért, a betegséget nem kalkuláltam bele a dologba...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése