2010. február 11., csütörtök

táskám, táskám...

Másodjára pedig lássuk a táskakiborítós játékot, amire szintén Noriko hívott! (Köszönöm!) :)

Az enyémben van:

- 3 darab üres füzet

- ásványvíz

- összehajtogathatós-nem-környezetszennyezős bevásárlószatyor

- papírzsepi, mert múlt héten beteg voltam

- manikűrkészlet (!)

- határidőnapló

- tolltartó

- pénztárca

- esernyő

- fülhallgató

- telefontöltő (!)

- rágó

- üres ropis zacsi (!)

- egy csomó blokk meg fecni meg szórólap, amit a kezembe szoktak nyomni a boltban/utcán, és én mindig begyűröm a táskámba (!)

- C vitamin (!)

- igazolványok

- kulcsok

- telefon

- meglepi Sanyinak

- kisolló (!)

- biztosítótű (!)

(Mennyi fölösleges cucc... A felkiáltójeleseket kipakoltam!) (:



Ezt a játékot már szerintem mindenki játszotta, most nem adnám tovább, aztán ha mégis eszembe jut valaki, akinek a táskájára kíváncsi vagyok, azt itt fogom jelezni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése