2010. február 7., vasárnap

tudom, hogy tegnapra

ígértem a képeket, de még mindig nincsen kész a baba. Azt hittem, egyszerűbb lesz. A ruháit csak másodjára sikerült megvarrnom, elsőre túl szűk lett a nadrág is és a tunika is. Tegnap csak a nadrágig jutottam, most viszont már fel van öltözve a kisasszony. Már csak haja nincs, meg arca. Pontosabban a haja épp most készül, filcből lesz (ezt is ki kell próbálni, még nem készítettem ilyet) :), és nem nagyon haladok vele... De még egyszer már nem hagyom félbe!


20 perccel később (2010. 02. 07. 15:41)

Elkészült. Sok volt a sopánkodás, és kevés a lelkesedés. :)

A nadrág kartonból, a tunika és a haj filcből készült. Arca - szokásom szerint - alkoholos filccel van megrajzolva, orcáját pirosító színezi.

A fényképek minőségét inkább szóra sem méltatnám... Amint tehetem, lecserélem őket. Addig azonban elégedjetek meg ennyivel:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése